dimarts, de gener 16, 2007

Segueix...


FC Barcelona, 3-Alavés, 2. El Barça segueix jugant malament, però segueix a quarts. Saviola segueix marcant. I segueix. I segueix. I segueix.

43 comentaris:

Anònim ha dit...

Espero que en Rijkaard prengui nota de tot plegat i permeti al conejo ser titular els propers partits. Pel joc dolent i sense "brio" será hora de cridar algú del "B"? Ja que els de l"A" no ho fan bé, o no estan el suficientment motivats per fer la seva feina en frank haurà de pendre una decisió. Apa tots castigats.

Anònim ha dit...

Hola sin mas rodeos quisiera hacerle entender al sr METODO que busque uno para pensar algo bueno que tenga el español aunque solo sea la forma de las letras por que esto me parece una mania persecutoria de maniacos.
por otro lado quisiera aplaudir el comportamiento de medio jugador periquito que se llama conejito hasta rima y todo jaja.
Creo que Pat tiene razón las dos actitudes yo creo que son impropias de profesionales,pero los dos coinciden en lo mismo un comportamiento deplorable.
Seguire un poco más con mr Metodo,creo que en vez de ser cule es mas perico por que no el motivo que siempre nos tiene en sus dedos.
Sinceramente con nosotros no tiene cabida,pero de todo hay en la viña del SR,que pena que se lesiono Zabaleta ya que es una buena pieza de nuestro equipo y lo vamos a notar,pero tenemos sufieciente gente joven de la cantera(que en los otros escasea) para paliar estos problemas.SIEMPRE Y POR SIEMPRE PERICO

Anònim ha dit...

Si buscas resultados distintos, no hagas siempre lo mismo.

Albert Einstein


Saviola sigue marcando debe seguir jugando.
Rotaciones: con algún que otro problema, incluso cuando las cosas iban bien, las rotaciones si se han podido hacer, eran lógicas y se entendian. En mi opinión han tenido efectos positivos en los logros del Barça especialmente en la última temporada. Ampliaban el número de jugadores motivados e integrados en el equipo y dosificaban el desgaste físico que supone el elevado número de partidos que se tienen que jugar. Y sobre todo los resultados acompañaban.
Es evidente que hace unos partidos que lo resultados no son buenos ¿puede hablarse de golpe moral por la perdida de la Intercontinental?Rijkaard con menos rotaciones, tiene más lesionados, sigue sin embargorealizando cambios ¿No sería positivo tanto para los que lo hacen bien como para los que estan fallando ir a un equipo tipo hasta que se reeintegren los lesionados y los que están en baja forma se recuperen?
Los entrenamientos siempre deben servir para ganarse el puesto.
Con la misma filosofía y creo que sin caer en contradicciones también puede hacer rotar a los fijos. Marquez esta pidiendo un descanso a gritos por su juego, además, e ignoro si tiene relación, en él si que se dan circunstancias de galactización en el ámbito personal.

Sergi Larripa ha dit...

@Pat Andrews:
Creus que hi ha culers a qui els molesta els gols de Saviola?

Anònim ha dit...

El corazón tiene razones que la razón ignora.
Blaise Pascal


@patidor

En principio creo que no. Es un jugador bastante querido por la afición. Pero en fútbol y con los sentimientos pasa cosas muy raras yo tengo un amigo del Madrid que se cabrea si marca Raul.
¿Por qué la pregunta?
¿La patidora se cabrea si marca Gud?

Anònim ha dit...

pat, como carajo encuentras siempre una cita adecuada al tema que se trata y/o a la respuesta que quieres argumentar?? brutal. pensé que no aguantarías el nivel, pero cada vez afinas más. si señor.

patidor, en conec bastants que s'alegren pel però els hi molesta que sigui de'n saviola. Si et dic la veritat, a mi em come´ça a passar. No sé què té que no em motiva. 1r de tot, els números l'avalen, no es pot negar i això és moltíssim.
no sé, potser el fet de com porta les negociacions el Cabrera Brizuela sempre fins l'extrem, que estèticament no m'agrada gaire, que quan marca tornem a tenir debat, no sé el què és però a mi aquest nano ja no m'entra.

com cita en Pat, fent servir la raó, m'hauria d'agradar(marca gols i ajuda al barça) però alguna raó més passional dec tenir per a què no m'arribi a omplir.

Anònim ha dit...

Sincerament si, li falta quelcom al xaval. Crec que el que li falta és flexibilitzar la seva postura envers la directiva, de les negociacions que ha dut, duu i durà a terme amb la directiva. Ara, a la directiva també li recomanaria canviar una miqueta la seva postura envers aquest jugador que ha demostrat ser molt eficaç en moments difícils.
Està demostrat que el jugador que posa difícils les coses a la directiva acaba per no comptar res per l'staff tècnic. Quina casualitat, oi?.
Ara s'han de menjar el que van dir i modificar la postura envers al jugador, l'afició ho reclama i les diaris també. Que jugui de titular.
També, el conejo podría no ser tant inflexible i reconèixer que està en un club on si es porta bé ho té tot guanyat. L'estima de l'afició, una bona fitxa i la titularitat qüasi assegurada.
Mentre segueixi aquest estira i arronsa entre jugador i directiva, l'afició no serà capaç de posicionar-se ni cap un costat ni cap a l'altra. Si, ara està en ratxa, ha fet 6 gols en 7 partits, però 5 milions per temporada són moltes peles, tenint en compte l'edat del jugador i el que li espera de carrera esportiva.

Anònim ha dit...

"Oferta a Saviola. Le ofrecerán la renovación", titula el diario catalán "Sport", que destaca la "transformación" del delantero argentino: "Hace sólo seis meses parecía condenado a pasarse toda la temporada en la grada, y hoy es el gran héroe azulgrana, con seis goles en una semana".

Según el periódico, el Barcelona ofrecerá a Saviola un salario anual de 2,5 millones de euros (unos 3,25 millones de dólares) más incentivos, una sensible diferencia respecto de los 4,5 millones que cobra hasta hoy gracias a un contrato que vence el 30 de junio.

En el Barcelona admiten que su decisión de hacerle la vida imposible a Saviola para forzarlo a dejar el club fue errónea. Hace seis meses sus responsables técnicos anunciaron que Saviola no entraba en los planes deportivos del equipo, y que debía pensar en irse.

El argentino, que llegó al Barcelona en 2001, jugó en la temporada 2004/2005 en el Mónaco y en la 2005/2006 en el Sevilla. Pese a las presiones para que aceptara una salida, Saviola decidió atrincherarse en el vestuario del Camp Nou y esperar que llegara su momento.

Ese momento llegó con las lesiones del argentino Lionel Messi y el camerunés Samuel Eto'o. Pese a que el islandés Eidur Gudjohnsen también estaba por delante del argentino en el "escalafón", el diminuto delantero aprovechó su chance cada vez que jugó: diez goles en 605 minutos, a razón de uno por hora.

"El buen rendimiento de Saviola nos ha hecho reflexionar, su actitud es fantástica", reconoció Txiki Begiristain, director deportivo del club.

Y Saviola persistió en su perfil bajo: "No quiero hacer reflexionar a nadie ni busco taparle la boca a nadie, sólo quiero disfrutar".

En caso de que finalmente no llegue a un acuerdo con el Barcelona, Saviola podría tener otra salida. El futbolista argentino Andrés D'Alessandro, actualmente en el Zaragoza e íntimo amigo de Saviola, dijo en la noche del miércoles a la radio "Cadena Ser" que el delantero tiene una oferta de la Juventus.

Más allá de cómo se resuelva la negociación, es muy probable que Saviola sea uno de los tres delanteros titulares el domingo en el encuentro que medirá al Barcelona ante el colista de la Liga española, el N.stic de Tarragona, aunque Frank Rijkaard, entrenador azulgrana, parece seguir privilegiando a Gudjohnsen.

Saludos

Anònim ha dit...

Collons!Collons! ja us val amb la raó, els sentiments i tantes parides. Si marca Saviola marca para el Barça, o no?. En el que ho he entès menys és en el Mikelele, d'aquest no m'ho esperava.

El merdé ho munten gent com el patidor i el jornalista (el que ens faltaba), aquest ja esta nominat per a entrar en el club.
Saviola ha fet més per a renovar que July. Jo m'alegro de cada gol de July,que consti, encara que m'alegro poc aquest any amb ell.

Tranquil com sempre donan la raó a tots. Primer diu que ha de ser titular i tan bon punt li falta una mica. Per favor!

Anònim ha dit...

@Alvaro Koso bar:
Giuly. Es diu Giuly.

el método goljohnsen ha dit...

*
Amic enblanquiblau: m'has deixat sense paraules... no entenc res del que has escrit.

Journalist: "en el Barcelona admiten que su decisión de hacerle la vida imposible a Saviola fue erronea"

Hacerle la vida imposible? Van ser totalment sincers amb ell i fins i tot li van donar la carta de llibertat perquè marxes sense cap cost i es busqués equip... i ell es va quedar per la pasta, per res més.

Jo j'ha m'he posicionat varies vegades sobre Saviola en aquest blog, els números l'avalen i és un gran jugador, però a mi no m'agrada la seva actitut... però això no vol dir que no canti els seus gols com si els marqués el propi Guddy.

Anònim ha dit...

Ami también me da igual quien marque mientras marque para el barça

Sergi Larripa ha dit...

La meva postura del cas Saviola en 13 punts:

1. En contra del què s'ha publicat darrerament, Saviola no cobra 6 milions d'euros, en cobra 4,5. Ho diuen les hemeroteques. Tot i així poden ser masses, estic d'acord. Com també em semblen exagerats els que cobren Puyol (el defensa millor pagat del món, potser), o Thuram (un reserva de 35 anys). Però en qualsevol cas: quina culpa tenen els futbolistes que algú els hagi oferit cobrar el que cobren? Tenen la culpa Puyol, Thuram o Saviola? Per mí no.

2. Saviola és el fitxatge més alt de la història, no el més car. Lo car o barato està en funció del rendiment. Un jugador que costa 1 milió i no aporta res és més car que un que costa el triple però sí aporta. En qualsevol cas, lo mateix que abans: quina culpa té Saviola que Gaspart pagués per ell el que va pagar al River Plate?

3. Per molt que Saviola cobri 4,5 milions, pel seu rendiment (no d'ara, de sempre), em sembla que proporcionament està millor pagat un Ezquerro, que té tots els caps de setmana lliures.

4. No estic d'acord que Saviola es quedés només per la pasta. Volia triomfar al Barça, i sabia que podia tenir l'oportunitat de tenir minuts i aprofitar-los. El temps li ha donat la raó. I en quant a comportament: exemplar.

5. Si acceptés la hipòtesi que Saviola es va quedar per la pasta: qui no ho ha fet? Tots estan aquí per la pasta. A Ronaldinho (a qui admiro profundament) se li ha millorat el contracte tres vegades. Si no fos per la pasta, ja no estaria entre nosaltres. A Puyol se li va haver de fer un cntracte estratosfèric perquè no marxés al Milan...o al Madrid. El nostre culeríssim capità, també valora la pasta. Fins i tot l'humil Jorquera ha rebutjat anar a altres clubs preferint ser l'etern suplent...per la pasta. Segueixo? Perquè només es parla de Saviola quan es parla de la pasta?


6. Quan va arribar la directiva de Laporta van voler rebaixar la fitxa a varios jugadors, i la majoria es van negar, no només Saviola. Els que van acceptar, ho van fer perquè els van allargar contractes.

7. No estic gens d'acord en què Saviola hauria d'haver acceptat la carta de llibertat que li va oferir el Barça. Mireu, potser és que sóc molt d'esquerres en aquests temes, però els contractes estan per complir-los, per les dues parts. Si el Barça no el volia, que l'indemnitzés. Amb això de que els clubs poden fotre a un jugador al carrer, i gratis, quan els doni la gana, no estic d'acord.

8. No estic d'acord en confrontar Saviola amb Eto'o ni Guddjohnsen. Tots tres tenen perfils diferents i, penso, complementaris. Sempre he pensat, des de fa anys, que Saviola podia ser el complement perfecte d'Eto'o. I ara ho podria ser de Guddy.

9. Si el que us preocupa és l'economía del Barça, heu de saber que voler prescindir de Saviola li ha costat al Barça molt més car del què li hauria costat retenir-lo. Sumeu els costos de fitxatges i la fitxes annuals de tots els jugadors que han arribat per, pressumptament, omplir el seu buit: Larsson, Maxi López i Guddjohnsen. Econòmicament ens hem gastat molt més del què costava quedar-nos amb Saviola. A nivell de rendiment esportiu, no cal parlar. Els números canten.

10. Passi el que passi a partir d'ara amb Saviola, el Barça surt perdent. Si Saviola renova (que no ho crec pas, perquè el club en realitat no vol), al Barça li sortirà molt més car del què li hauria costat renovar-lo fa un any. I si no renova, veurem com com marxa gratis al club que li doni la gana sense que el Barça vegi un duro. Ho miris per on ho miris, un negoci fantàstic pels de la powerpoint.

11. No ens lamentem de lo bé que sap negociar Cabrera Brizuela. Lamentem-nos de lo malament que han gestionat aquest cas els dirigents del Barça.

12. Jo sí que penso que quan marca Saviola hi ha culés que, com a mínim, s'incomoden. I no m'estranya. El pibito està deixant en evidència masses ideòlegs del futbol.

13. Passi el que passi, aquest cas no em produiex alegria, ni ràbia. Em produiex tristor, molta tristor. És un cas en el què es reuneix tot el pitjor que envolta al futbol.

Anònim ha dit...

A en blanquiblau: tio, no t'enteres de res, ara, si raones i penses com escrius no m'extranya gens. En Giuly no es davanter centre com en Saviola. No els comparis. Per cert, jo no dono la raó a tothom, només cal que miris altres comentaris meus. Inclòs puc dir, que en l'últim comentari del patidor hi ha coses que no comparteixo tot i que respecto la seva opinió.
Ara no tinc temps d'extendrem més.

Apa, millora't.

Anònim ha dit...

PATIDOR: SAVIOLA ES UN PESETERO Y UN BUEN JUGADOR. LAS DOS COSAS. ESO ES INEGABLE.

Comparar a Puyol, Thuram i Ronni con la situacion pesetera de Saviola es una locura por el simple hecho de que a ninguno de los tres les han dicho QUE NO CONTABAN CON ELLOS y QUE SE BUSCARAN EQUIPO. A saviola si.

Y es muy facil hablar ahora de que saviola esperaba su oportunidad y bla bla bla... ahora que marca y juega es facil, pero me gustaria saber qual seria tu opinion si Eto'o y Messi no se hubiésen lesionado y el pibito no hubiese jugado ni un minuto.

Sergi Larripa ha dit...

El problema es que a un jugador no se le puede decir que se busque equipo.

Los contratos estan para cumplirlos, por las dos partes. De la misma manera que cuando un jugador mete goles y recibe ofertas no puede irse gratis aunque le convenga, ni pedir un aumento aunque le convenga, y el club puede retenerlo en base al contrato firmado; el club no puede sacarse de encima a un jugador, gratis, cuando le conviene. En todo caso, es el club el que debe buscarle club al jugador e intentarlo traspasar. No se le dice: "no contamos contigo: búscate equipo". No haberle hecho el contrato que le has hecho. Si se lo has hecho, te aguantas. Como se aguantan los jugadores que querrían un aumento de sueldo que el club les niega aludiendo al contrato firmado.

Por otra parte, no es que ahora sea fácil hablar de Saviola porque mete goles. De Saviola ha sido fácil hablar siempre, porque siempre ha metido goles, aunque haya quien no lo quiera reconocer.

Anònim ha dit...

Hechos(goles) son amores y no buenas razones.
Refrán adaptado.


En este blog hay que irse acostumbrando que para llevarle la contraria al Sr. del Blog hay que atarse los machos y prepararse concienzudamente, porque dispone de información y capacidad dialéctica suficiente para convencer a algunos (demasiado rápidamente) y dejar a otros sin argumentos.

Analicemos el comentario número trece (tokamela (otra vez Sam) que me c...)

13 puntos 13.
Cuatro son hechos (fets i dades), ocho son opiniones y uno(el punto número 2) es una matización linguística o si se prefiere un hecho convertido en opinión, o una argumentación que finalmente se convierte en un hecho.

Ahora vayamos con mis hechos y mis opiniones:

1.- El Patidor es un defensor acérrimo de Saviola frente al club.

2.- Un jurado no contaminado (que no hubiese oido hablar nunca de Saviola ni del Barça, por ejemplo), la argumentación de pesetero que le hacen algunos creo que quedaría desmantelada por las argumentaciones del Patidor.

3.- Un abogado defensor hábil, el Patidor lo es pero aún no la ha utilizado, espondría en el alegato final el comportamiento ejemplar que el jugador ha tenido en el campo, en su vida privada, en los entrenamientos, en su relación con la premsa, con los compañeros y con el club. Sin duda este punto acabaría de convencer al jurado.

4.- El único argumento, para mi serio, que podría jugar en contra de Saviola es que al actual entrenador del Barça su tipo de juego no le convenza, porque no creo que sea discutible que si a Rijkaard el jugador le hubiese parecido insustituible, su precio y las opiniones de Txiqui no hubiesen contado demasiado.

5.- Marca goles, aunque no siempre con la misma eficacia que esta última semana pero el Patidor en sus argumentaciones siempre procura llevar el agua a su molino, lógico ¿no?

Señores del jurado, ustedes tienen la última palabra, pero creo que el caso esta claro y mi voto ya esta decidido.

el método goljohnsen ha dit...

*
Querido pat,
Creo que en éste tema en concreto no se trata de ver quién tiene la razón y quién no.
És un tema subjetivo (como todos) y se trata de distintos puntos de vista o incluso de reflexiones éticas y morales de cada uno.

Deberias dar tu opinion, con sus pros y sus contras en lugar de conformarte con el escrito del maestro patidor.

Anònim ha dit...

El sabio no dice todo lo que piensa, pero siempre piensa todo lo que dice.
Aristóteles


@método
Creo amigo que me he definido con bastante claridad pro-saviola. La verdad es que aunque no sea sabio intento seguir el consejo de Aristóteles, es un tio enrollao, pero en este caso no creo que hubiese demasiadas dudas hacia donde se decantaba mi subjetivismo.

En relación a la subjetividad del tema, me gustaría hacer una reflexión; creo que hay bastante datos objetivos a favor se la opción Saviola con independencia de la validez de los sentimientos, y subjetividad, que cada uno tengamos al respecto, intentaré enumerarlos sin ponerles juicio de valor y podemos discutir si son hechos y como tales estamos de acuerdo todos.

-Cobra actualmente 4,5 millones de euros. Lo máximo que ha podido conseguir o le han ofrecido supongo (la última frase es una opinión)
-Estamentos del Club de "peso" durante estos años han manifestado en repetidas ocasiones que Saviola no interesaba al Barça.
-Siempre ha tenido un comportamiento correcto, fuera y dentro del campo. Creo que es objetivable que por lo menos nunca ha "rajado" abiertamente contra nadie ni contra el club.
-Tiene el mejor ratio goles/minuto de toda la plantilla esta temporada.

Con estos hechos mis sentimientos y mi razón esta vez cabalgan juntos. ¡Pibito al poder!..y que siga la racha.

Sergi Larripa ha dit...

A risc de ser pesat, vull expressar només alguns matissos més.

Estic totalment d'acord amb el que apunta el Método Goljohnsen. No pretenc que em doneu o em deixeu de donar la raó. Només he volgut exposar algunes reflexions, una altra manera de veure les coses, que no he vist massa reflectides als mitjans de comunicació, per que alhora de valorar tothom tingui més elements sobre la taula.

Em sorprèn l'afirmació d'en Pat de que sóc un defensor acèrrim d'en Saviola. No em sorprèn que ho digui en Pat: llegexint-me a mí mateix realment dono aquesta imatge. El que em sorprenc sóc jo mateix fent aquestes defenses, perquè jo sóc dels que sempre vaig pensar que Saviola era un molt bon jugador pel què el Barça va pagar un preu exagerat per ell, i que la fitxa que li va fer Gaspart va ser exagerada. Recordeu però les circumstàncies del seu fitxatge: estrella de la lliga Argentina, elegit millor jugador i màxim golejador del Mundial sub'19, amb Maradona dient que era el seu succesor (a quants successors ha apuntat Maradona?: Saviola, Riquelme, Aimar, Messi...), amb el Madrid, el Barça i la Juve lluitant pel pibito, i un Gaspart necessitadíssim de presentar a la afició alguna cosa que li tornés la il·lusió.

Només apunto: quina culpa en té Saviola d'aixó? Penso que Saviola és un molt bon jugador no un supercrack com ens el van voler vendre els mateixos mitjans que fa tres anys regalaven llibres amb la seva biografia, que desprès van dedicar-li portades "Se queda por la pasta", per ara tornar a dir que és un supercrack. És un molt bon jugador, que sempre ha donat resutat, que potser amb l'arribada d'Eto'o i l'explosió de Messi va perdre opcions de ser titular,però que (ja que el teniem) podia tenir perfectament un lloc a la plantilla fent el paper que està fent aquest any. Més si saps que és un tipus amb un comportament exemplar que accepta els rols que li donen i no munta saraos si no és titular. Tenint-lo, no entenc lo de no utilitzar-lo i gastar-nos la pasta en Maxis Lópezs, etc...

Si realment fos veritat que Rikjaard no comptava amb ell no l'hauria tret el dia del Valencia en lloc de Guddy, Giuly o Ezquerro, que també estaven a la banqueta. Però crec que tothom més o menys accepta que la situació de Saviola es deu a criteris extraesportius i a les indicacions de Txiki i la directiva. Penso que a Rikjaard mai li ha molestat tenir-lo a la plantilla.

Penso que en el tema Saviola tothom li dona la culpa a Saviola i al seu representant, quan a qui s'hauria de demanar responsabilitats és a una directiva nefasta en la gestió del seu cas. El que no em val és allò de dir: "Saviola és un pesetero, y punto". No: argumenteu-me perquè creieu que Saviola ha estat més pesetero del que ho és qualsevol altre jugador. I responeu-me amb argumentacions: ¿creieu que els clubs (els primers que exigeixen als jugadors que respectin els contractes firmats) poden desprès dir-li als jugadors que es busquin equips i despatxar-los gratis quan els convé?

En aquest afer (com en tants d'altres) he trobat a faltar en els mitjans de comunicació falta de independència, de coherència, i massa seguidisme respecte al que en cada moment li interessava a la directiva del club. Si fessim l'exercici de recopil.lar les diferents opinions que alguns insignes i reputats periodistes han signat sobre Saviola els darrers mesos, els hauria de caure la cara de vergonya, si és que en tenen.

I apunto una confessió que fins ara no us he fet: si jos fos Saviola, desprès de tot el què ha passat, i les frases que ha hagut de sentir de Txiki, de la directiva, de la premsa oficial...si ara em fessin una oferta de renovació, els enviava a fregir espàrrecs, per no dir a fer una altra cosa, i m'anava on em donés la gana. Que el club, per set gols en una setmana, ara s'adoni del què té i digui que ara es planteja canviar la opinió que ha estat mantenint durant tres anys...manda huevos.

PD: Corregeixo una dada que vaig donar a l'article, ja que segons han publicat diversos mitjans i he escoltat a radio i TV aquesta setmana, Saviola no cobra 4,5 milions a l'any com vaig dir: en cobra 3,6. Encara menys del què em pensava.

Sergi Larripa ha dit...

@Pat:
En qué equipo jugaba Aristóteles? O te refieres a Aristóteles Onassis?

Anònim ha dit...

Todos somos muy ignorantes. Lo que ocurre es que no todos ignoramos las mismas cosas.
Albert Einstein


Aristóteles era el más avanzado de una delantera en la que figuraban Platón, Kant, Evaristo de Maceda y el Sabio de Hortaleza.

Bueno Patidor admitimos que
--ahora, en este momento-- no eres defensor de Saviola y a continuación admitimos a Método como animal de compañía. Los defensores de la subjetividad se estan forrando en este blog.

Eso si, hay que aclarar que pese a tu insistencia en el tema y continua aportación de matices, nunca te harás pesado, porque la fluidez de tu pluma y la concatenación lógica y vibrante de tus razonamientos y subjetividades nos ilumina a todos con la única excepción de algunos animales de compañía.

@Patidora
¡Te añoro mucho!... y tu subjetividad ¿ya tiene cómplice en esta historia?

Sergi Larripa ha dit...

Tenia alguns dubtes, per això no ho havia afirmat abans, i he preferit primer contrastar-ho: En la primera temporada de Laporta, quan el Barça va voler renegociar a la baixa la seva fitxa, Saviola no va voler baixar la fitxa (que són 3,5 milions bruts a l'any, no nets: encara cobra menys del que pensava), sinó que va acceptar dues rebaixes: renunciar al milió d'euros que Gaspart li havia promés per nacionalitzar-se espanyol, i renunciar a la prima de 6.000 euros per gol.

En aquest enllaç podeu comprovar-ho. N'he trobat alguns més, si voleu us els poso.

http://www.as.com/articulo/futbol/oferta/Saviola/sera/invitacion/irse/dasftb/20070118dasdaiftb_29/Tes/

Anònim ha dit...

Val patidor ja sabem que ets el qual saps mes de tot el món mundial.

Tranquil tranquil, ja hem vist que no has tingut temps d'explicar res.És que em parteixo la caixa amb tu.

Per cert segueixo opinant que July no està com l'anys passat

Tremola Nastic!

el método goljohnsen ha dit...

*
Amics, Pat & Patidor:

Segueixo pensant que Saviola no val res com a persona i sí com a jugador... tot i les vostres rèpliques defensores del pibito, no dieu res de nou i no aporteu cap reflexió que em faci cambiar d'opinió.

Saviola és un pesetero i això és així.

Un altre debat és el de si ha de jugar o no actualment (amb les baixes d'Eto'o i Messi), en aquest ja sabeu que penso que és el millor substitut per ocupar el lloc de davanter centre, però la seva actitud envers la pasta, a mi, personalment em molesta i punt.

És la meva opinió contra la de dos grans savis, que si no acceptes o estàs en desacord amb el que ells pensen t'anomenen "animal de companyia"...

Anònim ha dit...

A LA CORTA O LA LARGA, EL GALGO A LA LIEBRE ALCANZA
Refrán popular





¿Es peyorativo llamar a alguien animal de compañia? En todo caso habrá que ver a quien haces compañía.

De cualquier forma retito la condición de animal de compañia tanto de Pulpo como de Método, porque no puede serlo alguien que razona con tanta fuerza, con argumentos de tanta profundidad y que aportan tanta reflexión al debate como aquel que dice: "Saviola és un pesetero i això és asi", al que únicamente soy capaz de intentar humildemente contrarestar con el no menos brillante y único argumento que se me ocurre que puede estar a la altura: "Saviola es un gran jugador y siente los colores del Barça. Y esto es así."

Anònim ha dit...

Jejeje me encantan éstos piques que os lleváis, aunque creo que Pat está perdiendo los papeles.

No solo desprecia a la gente sino qye además se toma la libertad de vacilar a quien le contradiga. Eso no es intercambiar opiniones y discutir, eso es ser un intolerante. Y no se enfade conmigo señor Pat, que yo pienso igual que tu con lo de saviola.

Cada dia me gusta más este sitio. Saludos a todos y seguir con lo vuestro.

Anònim ha dit...

Pir cierto alvaro koso bar, das mucha vida al blog. Sigue así que cada dia te enfadas más con todos.

Saludosss

el método goljohnsen ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
el método goljohnsen ha dit...

*
Pat, no te voy a contestar por no entrar... pero lo de animal en compañia no es gracioso y sí, es peyorativo.

Anònim ha dit...

Pregunta al Patidor:

El penúltim comentari del método que surt "This post has been removed by the author", vol dir que ha estat borrat per l'autor del blogg o per l'autor del comentari?
Em semblaria d'una manca de democràcia increíble i d'igualtat i justícia esborrar un comentari que segurament contestava al insult d'un comentarista prepotent.
Espero la teva resposta

Anònim ha dit...

No se tome la vida demasiado en serio; nunca saldrá usted vivo de ella.
Elbert Hubbard


@método
Estoy ligeramente desorientado, pero tomaré la opción que aunque sea equivocada es como diría Cabra "el mal menor". Si "animal de compañia" no es gracioso y lo has considerado peyorativo queda automáticamente expulsado de mi comentario hacia tí. Aunque veo con sorpresa añadida que en tu propio blog si que permites que te llamen "ratolinet meu" que no se en que categoria de animales debe clasificarse.
Por cierto, si hay que entrar se entra...por mi no dejes de hacerlo y además admito foca como designación y por supuesto como animal de compañia.

@patidor
¡Qué fuerte debe haber sido el comentario que has eliminado¡¿no?
Me encantaría leerlo, morbosillo que es uno. ¿Seguro que no se puede? Dinos por lo menos de quien era el comentario censurado ¿No atentará contra los principios fundamentales del regimen? o ¿No será profundamente anti catalán?

@klin
Bienvenido al blog, primero te iba a contestar que el aparente piqué con Método estaba controlado, pero luego he comprobado que tu intuición había sido certera, o no ¿La suerte del principiante?
Un matiz, para mí importante, lo que hago precisamente es intercambiar opiniones y mi intención es no despreciar a nadie.
Por cierto si te gusta este sitio de vez en cuando te puede caer algún manporro dialéctico, que lo sepas ¿Vale?

Anònim ha dit...

Cómo se puede ser tan cínico?

Primero el ilustre intenta sacar importancia al desagradable apodo que tuvo la desgracia de colocar a un contertulio de este blog. "Lo expulso de mi comentario hacia tí" dice cuál niño de primaria que retira el insulto pensando que es la mejor opción para no recibir un revés.

Segundo, compara la frase de "ratolinet meu" a "aceptamos método (pulpo, perro) como animal de compañía". Pero en que mundo vive este hombre!!!!. Distinguido ilustre, "ratolinet meu" siempre se acepta como una frase cariñosa, primero por el diminutivo y segundo por el adjetivo de posesión que indica. La utilizan sobretodo las parejas enamoradas entre sí, que traducida al castellano significa: "ratoncito mío". Aceptamos a X como animal de compañia, sobretodo si X es una persona, degrada a la misma al genero animal. Si lo quiere entender bien y si no no haga el ridículo intentanto confundir al personal.

Tercero, es que no se ha dado cuenta que el comentario censurado por el patidor fué esrito por su insultado? Él, por lo visto, no tiene el mismo derecho que usted a defenderse. Almenos no le han dejado. Y deje de hacerse el cínico, el inmaduro y el prepotente intentando saber cuál era el contenido del comentario, por que seguramente era verdad.

Así que señor ilustre deje de remover la mierda, que a parte de estar ya seca, a usted es al que menos le conviene que vuelva a hacer mala olor. No sea que se le pegue.

Anònim ha dit...

Por cierto Patidor,

Ya que el amigo ilustre és parte interesada suya, ahora remítale el comentario censurado de método a su correo privado para que lo lea. No tarde. Cumpla sus deseos como lo hizo en otras ocasiones. Hágale el favor de conocerse un poco más.

Anònim ha dit...

Jo lo que m'estava perdent. Així m'agrada Tranquil repartint estopa. Ets el millor,jajajaja. Que consti que el comentari censurat no és meu. Klin has arribat en el millor moment però no segueixis aixi que t'apunto al club e.c.c.e.c.

Sergi Larripa ha dit...

@Tots:
Aviam, aviam...feia una estona que entrava a aquest article, i m'adono de la que s'ha liat.

Primer de tot: JO NO HE ESBORRAT CAP COMENTARI. CAP NI UN.

Em sorprèn la rapidessa amb la que alguns m'ha titllat de censor.

Estic mirant el que pot haver passat. A primera vista, penso que el deu haver retirat el propi autor del comentari, el Método Goldjohnsen. Esperarem que ell ens ho confirmi.

Dic que penso que això és el que ha passat pel següent. Cada vegada que qualsevol persona penja un nou comentari, jo rebo un mail a la meva bústia de correu. Veig que he rebut dos mails amb el comentari del Método Goldjohnsen. I tots els altres mails que he rebit són de comentaris publicats. És a dir, que no falta cap comentari: només falta el duplicat de l'article del Método. Només poden haver passat dues coses:
1) que el Método s'hagi adonat que ha enviat dos cops el mateix comentari, i hagi esborrat un (fet que em desconcerta que pugui fer algú que no sigui l'autor del blog: investigaré si es pot fer).
2) que la duplicitat del missatge del Método s'hagi degut a una errada del sistema de Blogger, i algun administrador del sistema l'hagi esborrat.

@Tranquil:
1) Estic d'acord amb la diferenciació que fas respecte a l'expressió "ratolinet meu". Només afegir que el vaig anomenar "ratolinet" per no anomenar-lo "conillet" per raons obvies: perquè hauria sulfurat al Método posant-li el mateix apelatiu que distingeix a Saviola, i perquè si el Método és una dona, la Patidora em pela.
2)Amb la teva reacció respecte al suposat esborrament d'un article m'acabes de donar la raó respecte al que em sol.licitaves fa uns dies, demanant-me que esborrés articles que fossin ofensius. ¿Veus que passaria si "censurés" com acabes de dir? Millor que tothom llegeixi tot el que tothom escriu. Ja saps que un és amo dels seus silencis i esclau de les seves paraules. Si algu es passa, aqui quedarà escrit i es retratarà sol.

Sergi Larripa ha dit...

Per cert, aprofito per fer-vos un suggeriment a tots els que ja sou habituals al blog.

No estaria malament que us enregistressiu al blogger. Ho podeu fer en tres minuts. Encara que no volgueu desenvolupar un blog propi, us assegurareu el vostre "nick". És molt fàcil usar un nick aliè, i suplantar la personalitat, si el nick no l'heu enregistrat. Així que si voleu evitar ensurts, ja sabeu. A mí evidentment m'és igual, només ho dic per vosaltres.

el método goljohnsen ha dit...

*
El comentari anteriorment eliminat ha estat cosa meva. D'aquí el text: "El autor ha eliminado esta entrada."

El Patidor no ha censurat res de res, encara.

I sento desilusionar-vos però no hi havia escrit cap insult ni posava cap cosa de la que més tard m'arrepentis, simplement l'he esborrat sense volguer.

De totes maneres, gràcies als detractors i als defensors del comentari de Pat...(tot i que crec que més d'un li tenia ganes a Pat i ha aprofitat el moment per atacar-lo sense compassió...)

Llegint a Pat, jo sí crec que no anava amb mala llet i que possiblement aquesta vegada no hem coincidit en termes humorístics. Ni en eso coincidimos ya!

Així que, tema "zanjat" (com diria Gaspart) i a seguir parlant del nostre Barça, de Guddy i $aviola.

Anònim ha dit...

jajajaja como te apretan pat!!!!!

Anònim ha dit...

"Ladran luego cabalgamos"
Nacho Vidal en "Yeguas mojadas"

Aceptamos "zanjat" como coincidencia en que se trataba de un desacuerdo sin maldad. Pero no aceptamos que no se entre a fondo en el fondo de la cuestión ¿O es que no se puede?

@mikelele
¿No me diras que no es divertido?

Anònim ha dit...

A Patidor:

Et dóno part de raò. Si, vaig recomanar esborrar aquells comentaris que poguessin ofendre a qualsevol contertuli. Ara, no vaig dir en cap moment que es borressin les respostes a un insult o a una falta de respecte. Tothom te dret a defendre's.
Per sort, tot ha estat un error, que inexplicablement encara ningú ha sabut explicar.

Anònim ha dit...

Experiencia es el nombre que damos a nuestras equivocaciones.
Oscar Wilde


Ha estat un error,.. que puedo explicar: el titulo de la película no es "Yeguas mojadas" es "Perras mojadas"

@método
Gud&Saviola, Saviola&Gud hoy en Sevilla ...tanto monta, monta tanto

Anònim ha dit...

PAT: gracias por la aclaración y por la advertencia.. Así que priemr dia qye escribo y ya recibo respuesta. Genial.

Bueno, iré con cuidado.