dilluns, de novembre 20, 2006

Goljohnsen

He trigat a reaccionar però...ja m'he despertat. Després d'un 1 a 4 quedaria molt malament si digues que el joc del Barça em va adormir. Així que suposo que deuria ser l'adormidor ritme de narració que tenen els locutors de Digital Plus, Miquel Soler inclòs. Amb narradors així no m'extranya que Andrés Montes s'estigui fent el tio més famòs d'Espanya.

Però vaja...el partit tampoc és que fos per a llençar cohets. Sí, ja sé...1 a 4...i tornem a ser líders. Però no em direu que el Barça va fer una exhibició. Semblava un Ciutat de Palma més que un partit de lliga. Ronaldinho va tornar a estar discretet, i el millor va tornar a ser Andrés Iniesta. Un noi que va tornar fer un partidàs i que, probablement, tornarà a la banqueta la propera jornada.

Les portades d'avui, però se les ha endut Guddjohnsen. Perdò: Goljohnsen. Va fer dos golets i ara tots els periodistes (o la majoria) s'han posat d'acord a dir que ja tenim golejador, que no cal fitxar, etcètera. Com sempre a Can Barça, passem d'un extrem a l'altra.

La setmana passada tots espantats perquè no tenim davanters. Fa dos gols Goljohnsen i un Ezquerro...i ja només falta que algú li digui a l'Eto'o que no cal que forci tant la recuperació.

I la veritat: ni tant preocupant era la cosa fa dos dies ni tant prometedora és ara. Sí Goljohnsen ha fet dos gols, i Ezquerro un. Però segueixo pensant que ni l'un ni l'altre són jugadors per al Barça. I compte! Tant de bó em deixin fatal i facin tres gols cada jornada. Molt em temo que no em deixaran tant malament.

Ja ho vaig dir fa uns dies. Goljohnsen és un bon jugador per a un bon equip. Però, per a mí, no pot ser el punta d'un equip campió. Així ho va entendre Mourinho, per exemple. I entre d'altres coses no pot ser el punta d'un equip campió... perquè no és punta. Encara que ahir fes dos gols.

I també vaig advertir una cosa: no l'anomenem Goljohnsen, que el que avui és un el·logi, demà pot ser la mofa més cruel.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Goljohnsen??????

Així ja li va dir en Puyal el dia que el islandés va marcar un gol -un gol!- al Camp nou davant del Chelsea. Després del gol, escoltar la retransmissió de Catalunya Radio era irritant. El van batejar amb el prefixe gol per un sol encert! A qui li interessa que creiem en aquest noi? Ningú recorda que ha estat uns quants partits sense donar peu amb bola? Amb actituds més que patoses davant de porteria?
I si Gudjohnsen és Goljohnsen per tres gols en dos partits consecutius per què no parlem de Eto'golasson?
D'altra banda, i així m'acabo de desfogar, la veritat és que a banda del darrer gol de l'amic, els altres dos m'han semblat més propis del que jo en dic "xupa gols" (també anomenava així al fill del "sabijondo" Cruyff, sobretot en la seva etapa al Barça). Doncs bé, això, de "xupa gols": piloteta passada ben col·locadeta al peu per part d'un company que es curra algun dribling, una mica de redreçamenta i, apa, a endinyar-la!
I em diu el patidor: "Sí, però hi ha de ser" I jo penso... "és que si no hi fos, apaga i vámonos!".

PD: Gudjohnsen, maco, que no tinc res en contra teu i segur que t'aniràs fent foradet, meitat gràcies a la confiança que agafaràs en tu mateix, meitat gràcies als periodistes "abraçafaroles" que t'estimen abans que hagis nascut.

Bona nit companys!

Anònim ha dit...

ui ui ui..... sembla Tomàs Guasch en patidora, ei , perdona, ara m'he passat, és un insult totalment fora de lloc....

qui compari guddy amb etoo va errat, l'hem fitxat per ser suplent d'un paio que a priori sempre ha jugat fins i tot la catalunya cup, que han de ser jugadors diferents, que en certs moments fins i tot complementaris , que no protesti si porta 3 mesos jugant 5 minuts, que faci feina quan surt i ademés que marqui els seus golets.

I per sobre de tots els debats o gustos, perquè l'ha fitxat en Frank Rikjaard, i aquest de crèdit, en té un munt.

mikelele

Anònim ha dit...

4 ensaimadas y 1 sobrasada

¿Qué dice ahora "la patidora" de Guddjohsen? Jo, ya he leido lo que dice.. que fueeeerte¡¡
Vamos a dar tiempo al tiempo, patidora, has caso al patidor, no solo se ha de estar sino que en un caso hay que diblar al portero (lo hace bien), y en otro ha de propiciar el pase, hace muy bien el desmarque y ademas hay que meterla ( y la mete)

¿Puede ser que Motta ya haya ido al psicólogo deportivo? Buen partido y sin faltas estúpidas ni gestos antideportivos.

¿Guly necesita salir con el partido empezado para correr más(en el pasado no era así)?

Si Iniesta también marca goles ¿Por qué no le damos ya el balón de oro?

Marquez, Marquez, demasiadas mujeres bonitas a tu alrededor, manito...

Ezquerro, así si que puedes ser util al Barça , 10 min, un robo de balón, un corner provocado, un tiro, un gol.

UUU, UUU, Oleger: siempre podemos contar contigo

Anònim ha dit...

Estic d'acord. Això de dir-li Goljohnsen s'utilitzarà com una mofa d'aqui a quatre dies. Al tiempo! Sí, ha fet dos gols, però més que dir-li Goljohnsen se li hauria de dir Culjohnsen.

Anònim ha dit...

Ara t'escolto provocador!
Mikelele: obre el ulls!
Y PAT,si, tiempo al tiempo, pues es de eso que me quejo, que no se de tiempo al tiempo y caigamos en adjetivos triunfalistas para un jugador que ha hecho cuatro goles y ha fallado otros tanto.
Que no me cae mal el chico, lo que no soporto es que se creen Dioses de la nada. Por ahí empiezan las guerras...

Anònim ha dit...

JOC HIPNOTITZADOR I EXHIBICIÓ DE GOLJOHNSEN:

Suau Gudjohnsen per obrir el marcador...

Iniesta posa la pilota entre Ballesteros i Varela per atendre la petició del desmarcat i exemplar Gudjohnsen, aquest va entrar a per en Prats amagant-li amb un remat que el va deixar a terra i va sentenciar el matx.

Un gol de categoría i digne del repertori del millor Romário.

"Guddy" és millor que els gols que està marcant i marcarà per l'equip, no ho dubteu.