dilluns, de febrer 05, 2007

Històries personals: El Métode i el rastes.


Sempre, des de ben petit, he admirat a Larsson... des d'aquell mundial de USA on Suècia va arribar a semifinals donant la sorpresa... des de que mirava aquells resums de futbol internacional i apareixia un tio amb rastes marcant gols jornada rere jornada... des de que tinc ús de raó futbolística.De viatge per Escòcia, no podia marxar sense visitar l'estadi que tantes vegades havia vist per televisió i de sobte el vaig veure! Era Larsson! El tio de les rastes! Sortia d'entrenar i un munt d'aficionats el buscaven, entre ells jo, amb la meva samarreta del centenari... ell la va mirar i em va dir: "great club"...Qui m'havia de dir que el de les rastes, anys després no només jugaria al Barça, si no que a més a més resultaria essencial per al triomf dels culés a Paris...Larsson ha estat, és i serà gran.

Signat: El Mètode Goljohnsen.



Nota d'El Patidor Culé: Envieu-me les vostres fotos i les vostres històries personals per mail a slarripa@yahoo.es, com ha fet El Mètode Goljohnsen, i les veureu publicades a aquest blog. Entre tots, el·laborarem l'Àlbum del Patidor Culé.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

excel.lent foto!!!!!
així que aquest és el mètode????
tenía ganes de coneixe't, mmmm m'esperava un paio més ben plantat, amb més perxa, no sé tipo guddy, alt i ros....bueno... haig de dir que després de la pataleta que vaig tenir amb Larsson i el fitxatge pel ManU, l'he sentit en vàries entrevistes i haig de dir que el carisma no es compra i aquest paio es fa estimar, no sé perquè però em fa vibrar un munt!!!

buscaré els meus arxius...

el método goljohnsen ha dit...

mikelele, aquest sóc jo fa bastants anys...

...ara sóc el paio amb qui somiaves: més ben plantat, amb més perxa, tipo guddy, alt i ros... ja saps...

Anònim ha dit...

Nada levanta tanto al hombre por encima de las mezquindades de la vida como admirar, sea lo que sea o a quienquiera que sea.
Thomas Carlyle

Yo realmente te imaginaba tal como estás en la foto, labios carnosos, nariz prominente, media melena de rastras, musculado. Un tipazo y además guapete, si señor.

Lo que si me ha sorprendido, que casualidad ¿no?, es que Larsson, premonitoriamente, ya llevara la camiseta del centenario del Barça. Era el destino.

Sergi Larripa ha dit...

El Método Goljohnsen i Henrik Larsson...

És curiòs veure el més integral fan de Cut Chun Sent fotografiat amb el seu predecesor. Nostàlgia del passat?

M'alegro que hagis "sortit de l'armari", i t'hagis atrevit a enviar una foto teva. I no una foto qualsevol: la foto que et retrata amb el teu autèntic i veritable ídol.

A veure si la resta també us atreviu!

Seriosament: estic totalment d'acord amb el Método. Larsson ha estat, és, i serà gran. Jugui on jugui i faci el que faci. Perquè faci el que faci, sempre ho ha fet i ho farà com s'ha de fer. Amb honestedat. Lo dit: Larsson ha estat, és, i serà gran.